خواطر حب حزينه


اعترف قولى الحقيقه قولى ليه قلبك خدعنى 
ايوا فيه مليون طريقة تقدر بيها تودعنى



كنت قولى اى حاجه اى كلمة اى حل

كنت فهمنى ايه الحكاية او عاتبنى عالأقل
انت ليه اختارت جرحى و انت عارف انه سهل

كنت قولى انا مش هكمل و اعتذر من غير خداع
كنت كلمنى بصراحه حتى لو هتقول كلمه وداع
قلبك إستسهل عذابى لما سابنى وراح و باع

مش حرام تجرح حبيبك اللى داب طول عمرة فيك
الندم مش راح يفيدك عمرى تانى ما هبقى ليك

ايوا كان ممكن اسامحك لو وداعنا كان قَدَر 
مستحيل نرجع حبايب كل شئ بينا انكسر
قلبى تاه منى فى غرامك عمرى عدى معاك هدر

2 تعليقات :

غير معرف يقول...

بنت مصر كثر الحب وكثر من جرح كنت احب الحياة حبيت ولكن تركنى ورحل عنى بدون كلمه احسست للحظات اننى كشجرة خاويه جزوعهااحسست اننى منحيه بفعل الزمن ضعيفه منحينه كنت اخاف الرياح ان تاتى غادره فتقتلع جزورى خفت الزمن ان اكون بلا قيمه حباة لاتفهم كيف تعيشها اخف ان تكون الحياه عاشتنى ولم اعيشها اصبحت خائفه لا ادرى لماذا الخوف يعترينى للحظات لماذا الحب يخيفنا بعض الاحيان لماذا الم يكن الحب هو القوة ام لا لاادرى اخاف احببت ولم اياس من حبى

غير معرف يقول...

احبك لا بلأعشقك بجنون ولاكن خوفي من الدنيا ان تأخذكي مني
احتاجك في كل لحظه واحتاجك مع كل نفس اتنفسه
ولو رجع بي الزمان سأختارك في كل مره
نعم اعشقك عشق بقدر لم يصله البشر بعد
أنتي الحياه أنتي أملي انتي سعادتي
أدعو الله في كل يوم وفي كل لحظه ان لاتفرق بيننا الايام

SxN=LovEyuo

إرسال تعليق

التعليقات المنشورة لا تعبر سوى عن آراء أصحابها